راحت تر مطالعه کنید اطلاعات محتوا
اطلاعات محتوا
تنظیمات صفحه
برند ها

جدول لوله استاندارد DIN2441

جدول لوله استاندارد DIN2441

جدول لوله استاندارد DIN2441

جدول لوله هایی که در خطوط انتقال گاز و آب شهری مصرف میشوند طبق استاندارد DIN2441 بوده که در این استاندارد وزن و

ضخامت این لوله ها و همچنین تلورانس مجاز مشخص می گردد.

جهت دانلود جدول لوله استاندارد  DIN2441 کلیک کنید.

توضیحات ستون جداول بالا:

ستون Outside Diameter :

این بخش مربوط به قطر بیرونی لوله می باشد که در اصطلاح بازاری به ” پشت تا پشت لوله ” معروف می باشد که همانطور که می بینید این بخش دارای نوساناتی می باشد که به صورت قطر بیرونی ماکزیمم و مینیمم درج شده است .

ستون Wall Thickness :

این ستون که یکی از مهمترین بخش های این جدول می باشد مربوط به ضخامت لوله ها می باشد که بر اساس میلی متر و برای هر سایز به صورت مجزا درج شده است .

دقت فرمایید که ضخامت های درج شده در این جدول به صورت دقیق و بر اساس استانداردهای جهانی می باشد و می بایست برای این ضخامت ها تلرانسی در نظر گرفت زیرا با توجه به نوع کارخانه تولیدی و همچنین تلرانس در نظر گرفته شده توسط خود استاندارد می توان درصدی را به عنوان تلرانس در نظر گرفت .

ستون Mass of Tube :

دقت فرمایید که در این ستون ، منظور از Tube همان لوله می باشد . اگر دقت کنید واحد سنجش وزن لوله در این جدول بر اساس kg/m می باشد که معنی آن به این صورت می باشد که وزن ذکر شده در جدول بر اساس شاخه ۱ متری آن می باشد.

لوله بدون درز :

لوله بدون درز به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. از آن جمله می توان به لوله های انتقال تحت فشار مانند لوله های نفت و گاز، مخازن بویلرها، کمپرسورها و مخازن سوخت CNG ، به عنوان اجزای مکانیکی گردنده مانند پوسته برینگها و اکسل خودرو، لوله تفنگ و تانک در صنایع نظامی اشاره کرد. این کاربردها از ویژگی های اصلی لوله فولادی بدون درز ناشی می شوند که همان تحمل فشار بالا، هم مرکزی عالی مقطع لوله و دقت بالای تولید این لوله هاست.

لوله های درزجوش امروزه در خطوط انتقال سیالات پرفشار و با دبی زیاد در مناطق مختلف از حیث شرایط محیطی از اعماق دریا تا دل کوه ها و نواحی سرد سیر قطب استفاده وسیعی پیدا کرده اند. لوله های درزجوش مستقیم و لوله های درزجوش اسپیرال دو روش عمده در تولید لوله های درزدار محسوب می شوند. با توسعه فناوری طراحی و تولید لوله درزجوش اسپیرال امروزه لوله های قطور درزجوش اسپیرال به صورت اقتصادی تولید می شوند.

انواع لوله : لوله بدون درز مانیسمان SEAMLESS ، لوله درزدار درز مستقیم Electric Resistance Welded- ERW
، لوله درزدار اسپیرال SPIRAL ARC WELDED SAW
نوع اتصال: SW/ THD/BW جوشی/ رزوه ای/ ساکت
استاندارد: ASME B36.10
ابعاد: ۳/۸” TO 36”
جنس: ST37.2, ST52, ASTM A53 GR.B, ASTM A106 GRB – GR.X42 – GR.X52-GR.X60-GR.X65 – GR.X70 ,

A312 TP304,A312 TP304L,A312TP316,A312TP316L, API5L, A333 GR.6, A335P11, A335 P22 ,
کلاس کاری: SCH10, SCH20,STD, SCH40, SCH80, SCHXS, SCH160, SCHXXS
استاندارد متریال: NACE MR0175/ISO15156

فولاد آنلاین از سال ۱۳۷۲ مبادرت به تهیه ،توزیع و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت (پتروشیمی -پالایشگاهی و نیروگاهی)،ساختمانی و سایر صنایع مرتبط نموده است .
این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پیشینه قابل قبولی در عرضه خدمات وپیشرفت صنعت کشور داراست و طیف وسیعی از خدمات و ملزومات صنعتی و ساختمانی مورد نیاز کشورها را تامین می نماید.کلیه این تجهیزات دارای گواهینامه و تاییده نیز می باشد.
فولاد آنلاین با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین نیاز مشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.
خدمات این شرکت به شرح زیر می باشد.
• لوله
• اتصالات
• شیر آلات
• فلنج و پیچ و مهره
• ابزار دقیق

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۷۲۷۵۶۹ و یا پست الکترونیک : INFO@FOULADONLINE.IR تماس حاصل فرمایید.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامی خاص)

تلفن: ۸۸۷۲۷۵۶۹

ایمیل: INFO@FOULADONLINE.IR
وبسایت: ;WWW.FOULADONLINE.IR ;WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR