راحت تر مطالعه کنید اطلاعات محتوا
اطلاعات محتوا
تنظیمات صفحه
برند ها
جهت عبور سیال در GLOBE VALVE 1

جهت عبور سیال در GLOBE VALVE

جهت عبور سیال در GLOBE VALVE

 

شیر سوزنی (GLOBE VALVE) به جهت ساختار داخلی به صورتی میباشد که جهت نصب آن در خطوط سیال مهم بوده و کارخانه سازنده میبایست جهت نصب را بر روی بدنه والو با فلش مشخص نماید . شیرهای سوزنی به صورت ورودی سیال در پایین و خروجی در بالا طراحی می گردند. علت این نوع طراحی هم آب بندی بهتر و نیروی کمتر جهت باز کردن والو خواهد بود. همچنین در هنگام بسته بودن والو نشیمن SEAT تحت فشار و له شدن قرار نخواهد گرفت. همچنین امکان تعویض و تعمیر قطعات ساقه STEM  والو در این حالت وجود خواد داشت .

 

جهت فلش بر روی GLOBE VALVE

باور عامه بر این است که تمامی شیر های سوزنی به صورت ورودی سیال در پایین و خروجی در بالا می باشند. در صورتی که کارخانه طراح این جهت را تعیین مینماید. عمده دلایل تغییر جهت فلش بر روی GLOBE VALVE بهشرح ذیل می باشد.

  1. شیرهای سوزنی سایز های بزرگتر از ۴ اینچ: با توجه به بالا بودن قطر محل آب بندی امکان نشتی بوده لذا جهت فلش به صورت ورودی از بالا و خروجی از پایین خواهد بود.
  2. – : با توجه به فشار بالا به جهت آب بندی بهتر SEAT  جهت فلش به صورت ورودی از بالا و خروجی از پایین بوده تا در هنگام بسته بودن والو از فشار وارده به SEAT به سود آب بندی والو استفاده گردد.
  3. در هنگام نصب والوهای سوزنی به صورت سری در یک خط عبور سیال دقت گردد که دو والو در یک جهت نصب نگردد تا هم خط از نظر آب بندی مطمعن بوده و هم امکان تعویض قطعات در خط وجود داشته باشد .

 

تامین انواع شیر آلات با برند های:

KTM , KITZ , BONNY FORGE , CHERO PIPING , DOUGLAS CHERO , KVC , JC , AIL , AUDCO , ORION , EBRO , MAW , GOODWIN , MASONEILAN , SEAMENS , HONEYWELL , JDV , NEWAY , KOKO , LVF

فولاد آنلاین

فولاد آنلاین از سال ۱۳۷۲ مبادرت به تهیه ،توزیع و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت (پتروشیمی -پالایشگاهی و نیروگاهی)،ساختمانی و سایر صنایع مرتبط نموده است .
این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پیشینه قابل قبولی در عرضه خدمات وپیشرفت صنعت کشور داراست و طیف وسیعی از خدمات و ملزومات صنعتی و ساختمانی مورد نیاز کشورها را تامین می نماید.کلیه این تجهیزات دارای گواهینامه و تاییده نیز می باشد.

فولاد آنلاین با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین نیاز مشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.
خدمات این شرکت به شرح زیر می باشد.
• لوله
• اتصالات
• شیر آلات
• فلنج و پیچ و مهره
• ابزار دقیق

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۷۲۷۵۶۹ و یا پست الکترونیک : INFO@FOULADONLINE.IR تماس حاصل فرمایید.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامی خاص)

تلفن: ۸۸۷۲۷۵۶۹

ایمیل: INFO@FOULADONLINE.IR
وبسایت: ;WWW.FOULADONLINE.IR ;WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR