راحت تر مطالعه کنید اطلاعات محتوا
اطلاعات محتوا
تنظیمات صفحه
برند ها
تفاوت PTFE و RPTFE 1

تفاوت PTFE  و RPTFE

تفاوت PTFE  و RPTFE

ازمتریال PTFE  جهت آب بند نمودن خطوط سیال استفاده می گردد . مقاومت مکانیکی  PTFE  ۱۵۰۰ الی ۳۰۰۰ PSI میباشد . با توجه به اینکه متریال PTFE  در برابر انواع اسید و گاز مقاوم میباشد گاهی پیش می آید که نیاز به مقاومت مکانیکی بیشتر در محل نصب باشد. این تفاوت PTFE و RPTFE در اینجا به کار خواهد آمد.

PTFE

PTFE چیست

PTFE یک پلیمر گرمانرم است معمولا برنگ سفید رنگ بوده و  چگالی این ماده در حدود ۲۲۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. در دماهای بسیار پایین ، تفلون با خاصیت روغن کاری خود مقاومت بسیار بالایی را نشان می دهد. در دماهای بالا نیز از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. این ماده در برابر اسید مقاوم بوده و   گونه های شیمیایی که می توانند تأثیر قابل توجهی بر روی آن بگذارند شامل گونه های شیمیایی بسیار واکنش پذیر مانند فلزات قلیایی است.

RPTFE  چیست

پلی تترا فلورو اتیلن تقویت شده است. این ماده حاوی برخی از اجزای اضافی به غیر از مولکول های پلی تترا فلورو اتیلن است. این تنوع تفلون است. اغلب ، تولید کنندگان پرکننده برای تقویت کننده از فیبر شیشه ای ، کربن ، برنز ، گرافیت و غیره استفاده می کنند. استفاده از فیبر شیشه رایج ترین روش است و محتوای فیبر شیشه ای در RPTFE می تواند از ۵ تا ۴۰ درصد متغیر باشد. این علاوه بر این باعث بهبود خاصیت سایش مواد می شود. اگر ما از کربن به عنوان ماده پرکننده استفاده می کنیم ، ممکن است محتوای آن بین ۱۰ تا ۳۵٪ تغییر کند. هنگام افزایش مقدار کربن ، افزودن گرافیت انجام می شود.

RPTFE

فولاد آنلاین از سال ۱۳۷۲ مبادرت به تهیه ،توزیع و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت (پتروشیمی -پالایشگاهی و نیروگاهی)،ساختمانی و سایر صنایع مرتبط نموده است .
این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پیشینه قابل قبولی در عرضه خدمات وپیشرفت صنعت کشور داراست و طیف وسیعی از خدمات و ملزومات

صنعتی و ساختمانی مورد نیاز کشورها را تامین می نماید.کلیه این تجهیزات دارای گواهینامه و تاییده نیز می باشد.
فولاد آنلاین با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین

نیاز مشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.
خدمات این شرکت به شرح زیر می باشد.

  •   لوله
  • اتصالات
  • شیر آلات
  • فلنج و پیچ و مهره
  • ابزار دقیق

خدمات جانبی شامل:

  • ریخته گری
  • تراشکاری
  • خدمات پوشش گالوانیزه، داکرومات، استلایت
  • ساخت قطعات فولادی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۷۲۷۵۶۹ و یا پست الکترونیک : INFO@FOULADONLINE.IR تماس حاصل فرمایید.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامی خاص)

تلفن: ۸۸۷۲۷۵۶۹

همراه: ۰۹۳۵۷۰۵۱۳۴۵

ایمیل: INFO@FOULADONLINE.IR
وبسایت: ;WWW.FOULADONLINE.IR ;WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR