راحت تر مطالعه کنید اطلاعات محتوا
اطلاعات محتوا
تنظیمات صفحه
برند ها
دانلود استاندارد API609 2

دانلود استاندارد API609

دانلود استاندارد API609

استاندارد API609 پوشش دهنده متریال، ابعاد، کلاس کاری ،مقیاس فشار و دمای کارکرد و تفسیر نوع بازرسی و تست شیر های پروانه ای در سه مدل ویفر تایپ، لاگ و فلنجدار میباشد .

این والو ها در دو کتگوری تقسیم بندی می گردند.

 

دانلود استاندارد API609

جهت دانلود استاندارد API609 کلیک کنید

CATEGORY A

شیرهای پروانه ای طبق این کتگوری در کلاسهای ۱۲۵ و ۱۵۰ تولید و مبنای تست و فشار کاری آن بر اساس کارکرد در دمای معمولی بوده و عمدتا دارای دیسک از نوع پین هم مرکز می باشد . سایز های تولیدی از ۲ الی ۴۸ اینچ خواهد بود.

CATEGORY B

شیرهای پروانه ای طبق این کتگوری در کلاسهای ۱۵۰،۳۰۰و۶۰۰  تولید و مبنای تست و فشار کاری آن بر اساس کارکرد در دماهای پایین و  بالا با توجه به جدول مقیاس فشار و دما بوده  نوع دیسک در این والو ها متنوع بوده و نوع آببندی هم بصورت های مختلف از SOFT SEAT و METAL SEAT متغیر میباشد. سایز های تولیدی از ۳الی ۲۴اینچ خواهد بود.

 دانلود استاندارد API609

 

تامین انواع شیر آلات با برند های:

ORBINOX, KTM , KITZ , BONNY FORGE , CHERO PIPING , DOUGLAS CHERO , KVC , JC , AIL , AUDCO , ORION , EBRO , MAW , GOODWIN , MASONEILAN , SEAMENS , HONEYWELL , JDV , NEWAY , KOKO , LVF

فولاد آنلاین

فولاد آنلاین از سال ۱۳۷۲ مبادرت به تهیه ،توزیع و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت (پتروشیمی -پالایشگاهی و نیروگاهی)،ساختمانی و سایر صنایع مرتبط نموده است .
این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پیشینه قابل قبولی در عرضه خدمات وپیشرفت صنعت کشور داراست و طیف وسیعی از خدمات و ملزومات صنعتی و ساختمانی مورد نیاز کشورها را تامین می نماید.کلیه این تجهیزات دارای گواهینامه و تاییده نیز می باشد.

فولاد آنلاین با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین نیاز مشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.
خدمات این شرکت به شرح زیر می باشد.
• لوله
• اتصالات
• شیر آلات
• فلنج و پیچ و مهره
• ابزار دقیق

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۷۲۷۵۶۹ و یا پست الکترونیک : INFO@FOULADONLINE.IR تماس حاصل فرمایید.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامی خاص)

تلفن: ۸۸۷۲۷۵۶۹

ایمیل: INFO@FOULADONLINE.IR
وبسایت: ;WWW.FOULADONLINE.IR ;WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR